П`ятниця, 15.12.2017, 11:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | DKI випускники - для вас | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Природа

Питання до ДКІ 2014 p.

 

  1. Бесіда на уроках природознавства. Структура бесіди, вимоги до питань бесіди.
  2. Дослід (експеримент), його роль і місце в пізнанні природи. Види дослідів, їх організація. Структура досліду.
  3. Куточок живої природи, його обладнання та значення в формуванні природознавчих компетентностей. Дослідницька робота в куточку живої природи.
  4. Методика використання муляжів, рельєфних таблиць.
  5. Моделі як засоби наочності, їх види. Методика використання матеріальних моделей.
  6. Натуральні наочні посібники. Використання гербарію, колекцій в  формуванні природознавчих уявлень та понять.
  7. Образотворчі засоби наочності, методика використання навчальних картин, таблиць.
  8. План і карта як засоби навчання, методика роботи з ними.
  9. Позакласна робота з природознавства. Види позакласної роботи та її значення.
  10. Спостереження – провідний метод пізнання природи, його види. Структура спостереження.
  11. Урок – екскурсія в природу. Структура уроку - екскурсії.
  12. Шкільна навчально-дослідна ділянка, її обладнання і значення в процесі формування природничої компетентності молодшого школяра.
Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017