Календар |
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Природа |
|
Питання до ДКІ 2014 p.
- Бесіда на уроках природознавства. Структура бесіди, вимоги до питань бесіди.
- Дослід (експеримент), його роль і місце в пізнанні природи. Види дослідів, їх організація. Структура досліду.
- Куточок живої природи, його обладнання та значення в формуванні природознавчих компетентностей. Дослідницька робота в куточку живої природи.
- Методика використання муляжів, рельєфних таблиць.
- Моделі як засоби наочності, їх види. Методика використання матеріальних моделей.
- Натуральні наочні посібники. Використання гербарію, колекцій в формуванні природознавчих уявлень та понять.
- Образотворчі засоби наочності, методика використання навчальних картин, таблиць.
- План і карта як засоби навчання, методика роботи з ними.
- Позакласна робота з природознавства. Види позакласної роботи та її значення.
- Спостереження – провідний метод пізнання природи, його види. Структура спостереження.
- Урок – екскурсія в природу. Структура уроку - екскурсії.
- Шкільна навчально-дослідна ділянка, її обладнання і значення в процесі формування природничої компетентності молодшого школяра.
|
|