П`ятниця, 15.12.2017, 11:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | методика навчання природознавства | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Природа

Питання для ДКІ з МНП, 2016-2017н.р.

 

  1. Дослід (експеримент), його роль і місце в формуванні природознавчої компетентності молодшого школяра. Види дослідів, їх організація. Структура досліду.
  2. Практична робота як метод пізнання природи. Структура, види, методика організації.
  3. Моделі як засоби наочності, їх види. Методика використання матеріальних моделей на уроках природознавства.
  4. Натуральні наочні посібники. Використання гербарію, колекцій в формуванні природознавчих уявлень та понять.
  5. Образотворчі засоби наочності, методика використання навчальних картин, таблиць та їх роль у формуванні природознавчих уявлень і понять.
  6. План і карта як засоби навчання, методика роботи з ними, їх значення у формуванні географічних уявлень і понять.
  7. Позакласна робота з природознавства. Види позакласної роботи та її значення.
  8. Проекти в курсі природознавства, зміст і методика організації проектної діяльності в початкових класах.
  9. Розповідь і бесіда на уроках природознавства. Структура розповіді і бесіди. Значення словесних методів у формуванні природознавчої компетентності молодшого школяра.
  10. Спостереження – провідний метод пізнання природи, види спостережень. Структура спостереження. Зміст спостережень та методика їх організації в початковій школі.
  11. Урок – екскурсія в природу. Структура уроку - екскурсії. Види уроків – екскурсій та їх значення в процесі пізнання природи.
  12. Завдання і зміст курсу «Природознавство» 1-4кл. Особливості організації вивчення програмованого матеріалу.

 

 

 


Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017