Вівторок, 22.08.2017, 08:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | питання до былетыв 3курси | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Природа

Питання

до білетів з методики навчання природознавства

1.      Поняття про засоби навчання та їх класифікацію.

2.      Формування екологічних понять в курсі «Я і Україна» ( 3-4 кл.)

3.      Критерії оцінювання рівнів навчальних досягнень учнів 3 – 4 кл.

4.      Організація спостережень за природою в 2 кл. та використання їх результатів в навчально – виховній роботі.

5.      План і карта, методика роботи з ними.

6.      Моделі як засоби наочності.

7.      Підручники та зошити з курсу «Я і Україна», методика роботи з ними.

8.      Краєзнавчий куточок, його обладнання, значення в процесі формування природничих понять.

9.      Куточок живої природи, його обладнання, значення в процесі формування природничих понять.

10.  Методика вивчення найбільш складних тем в 4 кл. Практичні роботи в класі і на місцевості.

11.  Методика вивчення найбільш складних тем в 3 – 4 кл. Нестандартні форми організації навчального процесу.

12.  Методика вивчення найбільш складних тем в 1 кл. Використання гри та цікавих матеріалів на уроках «Я і Україна».

13.  Натуральні наочні посібники, методика їх використання.

14.  Державні вимоги щодо рівня загально – освітньої підготовки учнів 3 класу «Я і Україна».

15.  Образотворчі засоби наочності, методика їх використання.

16.  Орієнтовне планування навчального матеріалу в 3 – 4 кл.

17.  Аудіовізуальні засоби наочності, методика їх використання.

18.  Методика вивчення найбільш складних тем в 2 кл. Розробка проектів.

19.  Методика вивчення найбільш складних тем в 3 кл. Досліди, їх види, методика проведення.

20.  Шкільна навчально – дослідна ділянка, її обладнання, значення в процесі формування природничих понять.

21.  Методика вивчення найбільш складних тем в 4 кл. Урок узагальнення та систематизації знань та навичок учнів, методика його проведення.

22.  Варіативність предметів природничого циклу в початковій школі.

23.  Методика вивчення найбільш складних тем в 3 кл. Предметний урок, методика його проведення.

24.  Зміст та завдання курсу «Я і Україна» (1 – 2 кл.)

25.  Методика вивчення найбільш складних тем в 4 кл. Урок – екскурсія в природу.

26.  Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 – 2 кл. в курсі «Я і Україна».

27.  Використання методів проблемного навчання на уроках природознавства.

28.  Методика вивчення найбільш складних тем в 4 кл. Тематична перевірка.

29.  Формування екологічних понять в курсі «Я і Україна» (1 – 2 кл.)

30.  Перевірка знань учнів з курсу «Я і Україна» в 3 – 4 кл., її види.

31.  Використання краєзнавчого матеріалу, народної мудрості, народних прикмет в курсі «Я і Україна» (1 – 2 кл.)

32.  Урок засвоєння нових знань як форма організації навчального процесу з курсу «Я і Україна» в 1 – 2 кл.

33.  Орієнтовне планування навчального матеріалу в 1 – 2 кл.

34.  Домашнє завдання як вид позаурочної роботи, його значення в навчальній роботі. Види домашніх завдань в 3 – 4 кл.

35.  Завдання та зміст курсу «Я і Україна» в 3 – 4 кл.

36.  Позакласна робота, її види та значення у формуванні природничо – екологічних понять.

37.  Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1 – 2 кл.

38.  Види бесіди на уроках «Я і Україна» в 1 – 2 кл. Вимоги до запитань вчителя.

39.  Організація спостережень за природою в 3 – 4 кл. та використання їх результатів в навчально – виховній роботі.

40.  Розповіді на уроках «Я і Україна» в 3 – 4 кл. Структура розповіді, вимоги до розповіді вчителя.

 

Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017