Середа, 22.11.2017, 08:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
методика навчання природознавства [2]
лекції
методика навчання природознавства [1]
практика
методика навчання природознавства [1]
самостійна робота
методика навчання природознавства [2]
завдання для лабораторних робіт
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Природа
Головна » Статті » metodika » методика навчання природознавства

інструкція до практичної роботи

Практична робота.

Тема. «Розробка диференційованих завдань для перевірки з теми «Природні зони України» з предмету «Я і Україна».

Мета. Навчитися розробляти диференційовані завдання для перевірки, закріпити знання з теми «Зміст і методика роботи з природознавства в 3-4кл.», вдосконалювати вміння користуватися посібниками та методичною літературою для початкових класів.

Обладнання:, інструкція до практичної роботи, програми «Я і Україна», 1 -4 кл.5 підручники «Я і Україна» - 354кл5 Мечник Л. Мечник І. Уроки природознавства, 2-3 кл.? Тернопіль. 1998р., Майхрук І, Будна О. Уроки з природознавства, 3-4 кл. Тернопіль, 1998р.

Хід роботи,

Інструктаж.

Для розробки диференційованих завдань для перевірки необхідно побудувати логічну схему змісту навчального матеріалу з теми. Наприклад, тема: «Грунт» має таку схему :

№ пп.

Елементи знань, які формуємо

їх зміст

1.

Пон. « Грунт»

Верхній, пухкий шар землі ...

 

П. «Склад ґрунту»

Перегній, вода, пісок, повітря ...

3.

П. «Види ґрунтів»

 

а)

П. «чорнозем»

Багато перегною, добре пропускає..

б)

П. «глинистий грунт»

Мало перегною, багато глини...

в)

П. «піщаний грунт»

Мало перегною, багато піску...

4.

Уявлення «значення ґрунтів»

Для рослин, тварин, людини

5.

Уявлення «охорона ґрунту»

Підживлення, зрошення, захист.,,

 

1. Визначте тему уроку. Запишіть її.

2.Визначити мету перевірки та вибрати методи, прийоми перевірки, форми організації діяльності учнів, враховуючи всі ті вимоги, які були вказані. 3.Врахувати рівень індивідуальних здібностей, можливостей учнів.

 

Виконайте практичне завдання.

1. Познайомтесь із змістом статті в підручнику «Я і Україна», відповідно до вказаної теми.

2.Визначте мету, перевірки,

.3. Розробіть логічну схему змісту навчального матеріалу для перевірки.

4.Розробіть різнорівневї завдання для перевірки рівнів навчальних досягнень учнів з теми «Природні зони України» (індивідуальна письмова перевірка) для тематичного контролю.

Зробіть висновок до роботи.

Категорія: методика навчання природознавства | Додав: Alla (05.12.2009)
Переглядів: 1516 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017