Середа, 22.11.2017, 08:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
методика навчання природознавства [2]
лекції
методика навчання природознавства [1]
практика
методика навчання природознавства [1]
самостійна робота
методика навчання природознавства [2]
завдання для лабораторних робіт
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Природа
Головна » Статті » metodika » методика навчання природознавства

самостійна робота
Завдання та зміст самостійної роботи.
Опрацювати текст підручника. Скласти короткий конспект, або таблицю: «Історія розвитку методики навчання природознавства».
Опрацювати текст підручника, повторити з курсу педагогіки методи навчання та їх класифікацію. Письмово: довести, що спостереження – провідний метод пізнання природи. Розробити завдання для спостережень під час екскурсії в парк восени. Опрацювати статтю: «Практичні роботи та їх види. Бесіда, розповідь та гра як методи навчання».Скласти короткий конспект. Розробити проблемну ситуацію(питання) до будь – якої теми. Підготувати проект: «Використання активних методів навчання в процесі пізнання природи», опрацювавши періодичні педагогічні видання.
Опрацювати текст підручника, скласти короткий конспект з теми: «Узагальнюючий урок з природознавства, його структура. Позакласна робота, її види. Розробити варіанти домашніх завдань до однієї з тем. Розробити різнорівневі завдання для тематичного контролю до однієї з тем. Розробити конспект позакласного заняття для базової школи.
Опрацювати текст підручника. Скласти схему класифікації засобів навчання. Розробити інструкцію до роботи з підручником. Скласти модель краєзнавчого куточка. Розробити фрагмент уроку з використанням різноманітних засобів наочності. Обґрунтувати їх використання.
Скласти модель для встановлення причинно – наслідкових зв’язків при підведенні підсумків спостережень за природою та «Природа – людина – суспільство». Проаналізувати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 кл. Виписати екологічні поняття з програми 1-2 кл. Скласти текст природничого диктанту до однієї з тем. Розробити план – конспект уроку однієї з тем.
Проаналізувати пояснювальну записку програми природознавства 3-4 класів. Розробити варіанти завдань для роботи з підручником до однієї з тем. Скласти схему взаємозв’язків між елементами неживої, живої природи та працею людей. Скласти варіант тематичного планування на семестр для 4 класу. Розробити диференційовані завдання для тематичної перевірки знань з теми: «Природні зони України» (4 клас).
Категорія: методика навчання природознавства | Додав: Alla (03.12.2009)
Переглядів: 1483 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2017