Питання до ДКІ 2014 p.
- Бесіда на уроках природознавства. Структура бесіди, вимоги до питань бесіди.
- Дослід (експеримент), його роль і місце в пізнанні природи. Види дослідів, їх організація. Структура досліду.
- Куточок живої природи, його обладнання та значення в формуванні природознавчих компетентностей. Дослідницька робота в куточку живої природи.
- Методика використання муляжів, рельєфних таблиць.
- Моделі як засоби наочності, їх види. Методика використання матеріальних моделей.
- Натуральні наочні посібники. Використання гербарію, колекцій в формуванні природознавчих уявлень та понять.
- Образотворчі засоби наочності, методика використання навчальних картин, таблиць.
- План і карта як засоби навчання, методика роботи з ними.
- Позакласна робота з природознавства. Види позакласної роботи та її значення.
- Спостереження – провідний метод пізнання природи, його види. Структура спостереження.
- Урок – екскурсія в природу. Структура уроку - екскурсії.
- Шкільна навчально-дослідна ділянка, її обладнання і значення в процесі формування природничої компетентності молодшого школяра.