Питання для ДКІ з МНП, 2017-2018
- Дослід (експеримент), його роль і місце в формуванні природознавчої компетентності молодшого школяра. Види дослідів, їх організація. Структура досліду.
- Практична робота як метод пізнання природи. Структура, види, методика організації.
- Моделі як засоби наочності, їх види. Методика використання матеріальних моделей на уроках природознавства.
- Натуральні наочні посібники. Використання гербарію, колекцій в формуванні природознавчих уявлень та понять.
- Образотворчі засоби наочності, методика використання навчальних картин, таблиць та їх роль у формуванні природознавчих уявлень і понять.
- План і карта як засоби навчання, методика роботи з ними, їх значення у формуванні географічних уявлень і понять.
- Позакласна робота з природознавства. Види позакласної роботи та її значення.
- Проекти в курсі природознавства, зміст і методика організації проектної діяльності в початкових класах.
- Розповідь і бесіда на уроках природознавства. Структура розповіді і бесіди. Значення словесних методів у формуванні природознавчої компетентності молодшого школяра.
- Спостереження – провідний метод пізнання природи, види спостережень. Структура спостереження. Зміст спостережень та методика їх організації в початковій школі.
- Урок – екскурсія в природу. Структура уроку - екскурсії. Види уроків – екскурсій та їх значення в процесі пізнання природи.
- Завдання і зміст курсу «Природознавство» 1-4кл. Особливості організації вивчення програмованого матеріалу.