Четвер, 28.03.2024, 12:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Природа
Головна » 2009 » Листопад » 13 » завдання для дослідження з основ природознавства
21:21
завдання для дослідження з основ природознавства
завдання для дослідження

Завдання для дослідження з курсу природознавства.

 

Всесвіт. Будова Сонячної системи

 

Експериментальне завдання.

 

1.     Виріжте з чорного паперу коло діаметром 15 сантиметрів.

2.     Намалюйте на ньому крейдою 10 маленьких крапок.

3.     Проколіть отвір в центрі олівцем та закріпіть його клейкою стрічкою. Затисніть олівець між долонями і швидко покрутіть його.

4.     Що з’являється на папері, який обертається?

Як це можна пояснити.

План і карта

 

Літосфера

Завдання для дослідження.

 

1.     Скласти карту основних форм рельєфу області(району).(За основу використайте контурну карту).

2.     Проаналізувати за літературними джерелами види ерозії ґрунтів. Які з них зустрічаються на території області?

3.     В балці знайдіть яр.

·        Встановіть (приблизне) співвідношення площі яру до балки.

·        Складіть його план.

·        Які причини викликали даний вид ерозії ґрунту?

·        Яка роль господарської діяльності в утворенні яру?

4.     Складіть проект: ”Охорона ґрунтів”.

5.     Дослідіть склад ґрунту.

6.     Складіть модель: „Значення ґрунтів”.

Гідросфера

Завдання для дослідження.

 

1.     З’ясуйте, скільки водопостачальних станцій працює в місті(районі).

2.     Нанесіть їх на карту міста.

3.     Які технології очищення питної води використовуються на цих станціях? Що таке зона санітарної охорони?

4.     За літературними джерелами з’ясуйте: які є технології очищення питної води.

5.     Відвідайте санітарно – епідеміологічну станцію. Дізнайтесь:

·        Які методи контролю питної  води здійснюються в місті(районі).

·        Чи завжди відповідають показники взятих проб води вимогам державного стандарту.

·        Як, коли і де відбирають проби води для контролю за показниками її якості.

·        Які випадки захворювань людей, викликані незадовільною якістю питної води і порушенням санітарно – гігієнічних норм водопостачання були зареєстровані за останні 3 роки.

6.     Оформіть звіт за результатами дослідження.

Атмосфера

Завдання для дослідження.

 

1.     З’ясуйте, які великі промислові підприємства є на території міста(району).

2.     Нанесіть їх на карту міста.

3.     Які технології очищення використовуються на даних підприємствах?

4.     За літературними джерелами з’ясуйте:

·        Які є види забруднень?

·        Які є технології очищення повітря?

5.     Відвідайте санітарно – епідеміологічну станцію. Дізнайтесь:

·        Які методи контролю атмосферного повітря здійснюються в місті(районі).

·        Чи завжди відповідають показники взятих проб атмосферного повітря вимогам державного стандарту.

·        Як, коли і де відбирають проби атмосферного повітря для контролю за показниками його якості.

·        Які випадки захворювань людей, викликані невідповідністю санітарно – гігієнічних норм якості атмосферного повітря були зареєстровані за останні 3 роки.

6.     Оформіть звіт за результатами дослідження.

Загальна характеристика рослин та грибів

Завдання для дослідження.

Вивчення проблеми озеленення міста(району).

1.     Позначте на карті міста(району) парки, сквери, насадження вздовж доріг, бульвари, ін.

2.     Складіть перелік рослин, що входять до них.

3.     Опрацюйте додаткову літературу, підготуйте матеріал до звіту за планом:

·        Які функції та значення мають зелені насадження для населених пунктів.

·        Складіть список рослин, які доцільно насаджувати біля промислових підприємств та доріг. Обґрунтуйте свій вибір.

      4. Складіть проект озеленення території біля свого навчального закладу.

Загальна характеристика тварин

 

Завдання для дослідження.

Вивчення видового складу тварин парку.

1.     Складіть план парку.

2.     Ознайомтесь з видовим складом тварин парку.

3.     Поспостерігайте за життєдіяльністю окремих його видів( за мурахами, воронами).

4.     Спробуйте дати оцінку чисельного складу популяції певного виду комах, птахів, плазунів.

5.     Нанесіть на план парку гнізда птахів.

6.     Знайдіть факти підтвердження впливу діяльності людини на видове різноманіття тварин парку.

7.     Дослідіть: які види взаємозв’язків між тваринами різних видів існують в межах даного парку(поза його межами).

8.     За літературними джерелами з’ясуйте які існують методи збагачення фауни парку.

9.     Складіть проект: „Відновлення видового складу тварин парку(використайте фотографії, ілюстрації).

Поняття про природні зони. Загальна характеристика природи України

Завдання для дослідження.

 

1.     Опрацюйте додаткові літературні джерела про природні зони України.

2.     Проаналізуйте, взаємозалежності:

·        географічного положення природної зони та клімату; типів ґрунтів, рослинного , тваринного світу;

·        наявність мінерально – сировинних ресурсів та розміщення промислових підприємств;

·        характер пріоритетних виробництв та екологічну ситуацію природної зони.

3.     Встановіть взаємозв’язки.

4.     Складіть порівняльну таблицю природоохоронних об’єктів природних зон.

5.     Запропонуйте проект покращення екологічного стану природи в Україні.

 

Природа Запорізької області

Завдання для дослідження.

1.     На карті міста(району) позначити промислові підприємства та „зелені зони”.

2.     Використавши додаткові джерела, охарактеризувати екологічне становище в місті(районі).

3.     Визначити вплив промислових підприємств на природу(атмосферне повітря, водні об’єкти, ґрунти, рослинний і тваринний світ).

4.     Скласти модель типових взаємозв’язків.

5.     Взяти проби води з Дніпра в декількох районах міста.

6.     Дослідити її на наявність нітратів, фенолу, відходів нафтопродуктів.

7.     Виділити промислові підприємства, що найбільше впливають на „екологія Дніпра”.

8.     Скласти проект: «Дніпро – національне багатство України».

 

Переглядів: 1280 | Додав: Alla | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
1 катеринп  
1
цікаво!!!!!!!!!!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024