П`ятниця, 26.04.2024, 21:46
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [10]
metodika [2]
готуємось до екзамену
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Природа
Головна » Статті » Мої статті

форми організації навчального процесу
Нестандартні уроки як засіб підвищення ефективності навчання в курсі „Я і Україна".

Нестандартний урок - це імпровізоване навчальне заняття, що не має традиційної структури.
Головна мета його - пробудження інтересу школярів до навчальної праці. Особливість нестандартних уроків полягає в такому структуруванні змісту і форми,яке б викликало зацікавленість в учнів, сприяло їхньому оптимальному розвитку й вихованню. Значення:
- інформаційно - пізнавальна система навчання (оволодіння готовими знаннями, пошук нових даних, розкриття внутрішньої сутності явищ через диспут, змагання);
- максимальне стимулювання пізнавальної самостійності, творчої активності та ініціативи школярів;
- навчальний процес має багато спільного з ігровою діяльністю дітей; Недоліки: нестандартні уроки не завжди характеризуються серйозною, вдумливою пізнавальною працею учнів, високою результативністю, їм властива велика витрата часу.
Типи нестандартних уроків
1. Уроки - змагання (вікторини, конкурси, уроки - аукціони, уроки типу КВК). Такі уроки передбачають поділ дітей на групи, що змагаються між собою; проведення різноманітних конкурсів та оцінювання їх результатів.
2. Уроки громадського огляду знань (уроки - заліки, уроки - консультації, уроки взаємного навчання). До них звертаються, щоб оцінити найскладніші розділи навчальної програми. Ці уроки спонукають до активної самостійної пізнавальної діяльності, вивчення додаткової літератури, проводять їх наприкінці чверті, навчального року.
3. Уроки комунікативної спрямованості (уроки - диспути, конференції, телеуроки). Вони передбачають самостійне опрацювання матеріалу, підготовку доповідей, виступи перед аудиторією, обговорення або доповнення опонентів. Сприяють розвитку комунікативних умінь, навичок самостійної роботи.
4. Театралізовані уроки (виконання ролей за сценарієм, імітація певної діяльності). Збуджують інтерес до навчання, спираючись переважно на образне мислення, фантазію, уяву учнів. Особливо цінними є для школярів 1-2 класів, у яких конкретне образне мислення переважає над абстрактним.
Драматизація є засобом надання навчальному матеріалу і навчальному процесу емоційності, забезпечує зв'язки природознавства з предметами естетичного циклу.
5. Уроки - подорожі, мандрівки. Пов'язані з виконанням ролей, відповідним оформленням, умовами проведення.
6. Уроки „милування природою". Передбачають розвиток у дітей емоційної чутливості до проявів прекрасного в навколишній природі, а також різні цікаві форми емоційно - естетичного пізнання довкілля.

Категорія: Мої статті | Додав: Alla (13.11.2009)
Переглядів: 1119 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 3
3 Тетяна  
0
Спасибо за информацию, а пример хода урока "змагання" у вас нет? Очень интересно было бы почитать)

2 Cherry  
0
спасибки, Алла Петровна... мы будем учить усердней)))

1 alex_2009  
0
хочу ще!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024