Тема. «Форми організації навчального процесу з природознавства». Підготовка
і проведення позакласного заходу з природознавства.
Хід роботи
Інструктаж.
Уважно
спостерігайте та записуйте хід заняття за визначеною схемою. По ходу своїх
записів, занотовуйте попередній аналіз, звертайте увагу на психологічнийкомфорт під час заняття, уміння вчителя
організовувати різні види діяльності учнів, зацікавити, створити умови змагання
з метою розвитку пізнавального інтересу до пізнання природи.
Хід роботи.
1.Яка структура позакласного заходу, що спостерігали?
2 Які засоби наочності використовує вчитель на занятті.
Які з них можна вважати найбільш доцільними? Чому?
4.Які методи організації пізнавальної діяльності використано
на позакласному заході?
5.Як учитель враховує вікові особливості учнів при
проведенні позакласного заходу?
6.Які форми заохочення використані вчителем?
7.Розширенню яких уявлень, понять з
природознавства (інших сфер людської діяльності) сприяло позакласне заняття
8.Як виконана мета позакласного заняття?
Зробіть загальний висновок до лабораторної роботи.